Asiakastarina: Koneen vaihto uuteen lisäsi myyntiä yli 40%

22.1.2018

Neste Uimahallintie Raahessa on tehnyt kannattavaa autonpesuliiketoimintaa jo yli kymmenenvuoden ajan. Toisaalta palvellakseen asiakkaitaan paremmin ja toisaalta lisäbisneksen toivossa, yrittäjä Arto Heiskari päätti investoida huoltamotoiminnan lisäksi autonpesulaitteisiin v. 2005.

”Toimittajan valinta aikoinaan oli loppujen lopuksi helppoa. Prowashin asiantuntemus, aktiivinen yhteydenpito ja konsultointi sekä tietysti markkinoiden laadukkaimmat koneet ratkaisivat”, muistelee Arto Heiskari.

Autonpesuliiketoiminta lähti hyvin käyntiin ja sen osuus koko liiketoiminnasta on kasvanut merkittäväksi. Hyvän sijainnin, laadukkaan ja toimintavarman Washtec-laitteiston sekä monipuolisen markkinoinnin lisäksi asiakaspalveluun satsaaminen on ollut tärkeä tekijä Neste Uimahallintien menestyksessä.

Jokaisella laitteella on oma elinkaarensa ja Neste Uimahallintielläkin otettiin uusi autonpesukone käyttöön loppuvuodesta 2016.

Kun nyt koneen vaihdon jälkeen näkee konkreettiset tulokset, niin mieleen tulee, että olisi kannattanut vaihtaa uuteen koneeseen jo aikaisemmin.  Tuliterän koneen ja uusien pesuominaisuuksien kautta autonpesumyynti on kasvanut ensimmäisen vuoden aikana yli 40%. Uudet ominaisuudet mahdollistivat myös uusien pesuvaihtoehtojen tarjoamisen ja sitä kautta hintojen tarkistamisen”, hehkuttaa Arto Heiskari.

Tämän päivän keskeisenä trendinä autonpesumarkkinoilla on, että loppuasiakkaat ostavat erinomaista pesutulosta ennemmin kuin halpaa hintaa. Prowashin uuden sukupolven autonpesukoneet tarjoavat ominaisuuksia, jotka mahdollistavat nämä molemmat. Loppuasiakkaat myös arvostavat hyvää palvelua ja tähän Neste Uimahallintiellä halutaan panostaa.

”Asiakaspidon kannalta tärkeätä on osata kuunnella mitä asiakkaat haluavat. Jollekin merkityksellistä on se, että meillä on käytössä vuoronumerosysteemi eikä asiakkaiden tarvitse jonotella pesulan ovella. Varttuneemmille asiakkaillemme se, että ajamme auton heidän puolestaan pesuun, taas on syy miksi he valitsevat juuri meidät”, kertoo Arto Heiskari.

Lue lisää Prowashin asiakkaiden menestystarinoita täältä.

 

×