Asiakaslähtöinen konsepti menestyvän autonpesuketjun kilpailuetutekijä

11.2.2020

Boss Glossin asiakaslähtöinen konsepti

Kuukausimaksullisen autonpesun asiakaslähtöinen konseptointi menestyvän autonpesuketjun kilpailuetutekijä

Autonpesu on ollut Suomessa kasvava liiketoiminta-alue jo usean vuoden ajan. Toimialalle on syntynyt autonpesuun pääliiketoimintanaan keskittyneitä yrityksiä, joista muutamat ovat laajentuneet usean liikepaikan ketjuiksi. Kuukausimaksullisten palveluiden käyttö on useilla kuluttajaliiketoiminnan alueilla ollut sekin kasvussa. Näihin kasvutrendeihin uskoi ensimmäisten joukossa myös Boss Gloss Oy. Se avasi viisi vuotta sitten nykyisin jo neljän toimipisteen laajuisen ketjunsa ensimmäisen autopesulan Ouluun.

Moderni asiakaslähtöisyys on menestyksen tärkeä kulmakivi

Autonpesutoimialan konventioista uudella ja positiivisella tavalla poikkeaminen on ollut Boss Gloss Oy:n perustajan Juha Ignatiuksen liiketoimintastrategian ykkösprioriteetti. Keskeisimpänä tekijänä on ollut asiakaslähtöisyyteen ja asiakaspalveluun panostaminen.

”Pyrimme kaikessa toiminnassamme panostamaan asiakaslähtöisyyteen. Se lähtee jo ihan siitä, mitä tuotteita ja palveluja asiakkaillemme tarjoamme. Meillä on koko ajan kehityshankkeita käynnissä ja kuuntelemme herkällä korvalla, miten asiakkaamme niihin suhtautuvat ja millaista palautetta he antavat”, sanoo Boss Gloss Oy:n toimitusjohtaja Juha Ignatius ja jatkaa: ”Se, että tarjoamme kuukausimaksullisen pesun vain yhden kuukauden sitoutumisella erottaa meidät muista. Pesuihimme kuuluvat tee-se-itse sisäsiivousvälineet ja Fixipiste-palvelumme on sekin syntynyt tämän asiakaskuuntelun kautta.”

Lue Boss Glossin asiakastarina>>

×