Asiakaslähtöisyys ja selkeä konseptointi uuden autonpesuliiketoiminnan lähtökohtana

13.6.2019

Asiakaslähtöisyys ja selkeä konseptointi uuden autonpesuliiketoiminnan lähtökohtana

Asiakaslähtöisyys ja selkeä konseptointi uuden autonpesuliiketoiminnan lähtökohtana

Suomen ensimmäinen Pesupaikka-autonpesukeskus on omistajiensa perusteellisen pähkäilyn ja huolellisen suunnittelun tulos. Nopea ja laadukas pesukatu, monipuoliset pesuvaihtoehdot, kolme itsepalvelupesupaikkaa ja vedenpuhdistamo ovat kokonaisuus, joka tarjoaa kaikille autonpesijöille sopivan vaihtoehdon. Kun hyvä liikepaikka pitkän etsiskelyn jälkeen löytyi, toiminta on lähtenyt käyntiin vauhdilla.

Tavoitteena tuottaa asiakkaan odotuksia vastaava pesukokemus

Autonpesuliiketoiminta on kasvanut viime vuosina merkittävästi ja uusia autopesuloita on perustettu ympäri maata vilkkaasti. Kun Juha Ruoholle ja hänen tiimilleen syntyi ajatus aloittaa autonpesuliiketoiminta, lähtökohtana oli alusta alkaen tarjota selkeä pesukonsepti, positiivinen pesukokemus ja sopiva vaihtoehto kaikille autonpesijöille.

”Autonpesutarpeita ja asiakkaita on monenlaisia. Tavoitteenamme on tarjota helppo ja nopea pesukokemus, joka ottaa huomioon kaikki eri toiveet ja tarpeet. Helppous, nopeus ja yksinkertaisuus– siinä konseptimme kulmakivet”, kertoo Pesupaikan toimitusjohtaja Juha Ruoho.

Lue Pesupaikan asiakastarina täältä.

×