Prowash CARe – Uusi bisnes autotoimijoille

25.4.2018

Prowash CARe -konsepti

Prowash tarjoaa autoliikkeille Prowash CARe –konseptin, joka paketoi auton säännölliseen ylläpitoon liittyvät palvelut, tuo asiakkaat autoliikkeen tontille ja samalla tuottaa uutta kannattavaa liiketoimintaa.

Autoliikkeiden haasteena on yleensä se, että heidän asiakkaansa asioivat yhä useammin ja enemmän vain verkossa. Asiakkaiden houkutteleminen autoliikkeeseen tutustumaan autoon ja sen varusteluihin on yhä hankalampaa. Kaiken kaikkiaan autoliikkeen asiakas asioi liikkeessä harvoin.

Auto on omistajalleen aina iso investointi ja siitä halutaan pitää hyvää huolta. Autoilijan säännölliset auton ylläpitoon liittyvät tarpeet ovat hyvin moninaisia. Niihin sisältyvät mm. autonpesu koneellisesti tai käsinpesuna, sisäpuhdistukset, erilaiset pintakäsittelyt ja vahaukset, renkaanvaihdot, nesteiden lisäykset, jne.

Prowash CARe -konsepti täyttää sekä autoliikkeen että autoilijan tarpeet

Asiakas saa tilaisuuden vierailla autoliikkeessä muunkin kuin vain huollon tai ongelmatilanteen takia. Prowash CARe lisää asiakastyytyväisyyttä. Samalla autoliike voi positiivisesti erottua kilpailijoistaan. Asiakkaalle tuottaa lisäarvoa se, että hän saa nämä palvelut yhdeltä ja samalta palveluntarjoajalta ja yhdestä paikasta. Tuttu autoliike tai -ketju on luotettava taho tarjoamaan huoltojen lisäksi nämä ylläpitoon liittyvät palvelut.

Tutustu Prowash CARe -konseptiin. Lataa opas ja katso video>>

×