Kuinka paljon kuukausimaksullinen pesu voisi tuoda lisää myyntikatetta?

Kuukausimaksullisen autonpesun suosio on kasvanut viime vuosina voimakkaasti. Sekä autonpesun tarjoajat että autoaan pesettävät autoilijat ovat olleet tyytyväisiä uuteen konseptiin. Autonpesuyrittäjän näkökulmasta hyötynä ovat olleet kasvaneet pesumäärät, liikevaihto ja myyntikate.

Kuinka paljon kuukausimaksullinen konsepti sitten tuo lisäeuroja?

Laske alla olevalla laskurilla mitä se voisi merkitä sinun liikepaikallasi. Syötä näkemyksesi mukaiset luvut laskuriin niin näet heti mitkä olisivat vaikutukset pesumääriin, liikevaihtoon ja myyntikatteeseen. Jos haluat tarkemmat laskelmat ja niiden taustalla olevat laskentakaavat, niin anna alla olevalla lomakkeella yhteystietosi ja lähetämme ne sinulle sähköpostilla.

Jos haluat tietää tarkemmin laskelman taustalla olevat oletukset ja miten lukuihin voidaan vaikuttaa, ota yhteyttä niin kerromme mielellämme lisää.

Tutustu myös Prowashin kuukausimaksulliseen pesukonseptiin ja Pesutili-palveluun täältä.

  • Laskuri

    Nykyinen pesuliiketoiminta

  • pesua per vuosi
  • keskimääräinen pesumäärä per asiakas
  • ilman arvonlisäveroa
  • vesi, sähkö, huolto, ei investointikustannuksia, ilman arvonlisäveroa
  • Kuukausimaksullinen pesu

  • Hinta, joka asiakkailta pyydetään kuukausimaksullisesta pesusta, ilman arvonlisäveroa.
  • Kuinka suuri osuus nykyisistä asiakkaista saadaan kuukausimaksullisen pesun piiriin.
  • Kuinka monta uutta asiakasta saisi mukaan kuukausimaksulliseen pesuun.
  • Kuukausisopimusasiakkaiden keskimäärin pesemä pesumäärä per vuosi
  • Jos haluat tarkemmat laskelmat ja niiden taustalla olevat laskentakaavat, niin anna yhteystietosi ja lähetämme ne sinulle.

    Tilaa laskelma sähköpostiisi

×